Dag 1 - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Joke en Ellen Ende - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Joke en Ellen Ende - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Joke en Ellen

21 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Newcastle upon Tyne

Zondag 21 juni
We beginnen relaxed: half 3 vertrekken bij Joke vandaan. Om 3 uur in IJmuiden waar we aan kunnen sluiten in 1 van de wachtrijen... plek 2 maar helaas: onze rij mag als laatste aan boord.
Om half 5 aan boord, eerst de boel verkennen. Tegen half 6 vertrekken we richting Newcastle upon Tyne.
Mijn richtinggevoel aan boord is nihil. Voordeel: je maakt veel meters. Nodig ook want we eten lekker en veel. Begonnen met een cappuccino met muffin om een uur of 5 begint, zodra we het zeegat uit zijn, de zon te schijnen. Dus lekker op het dek. Om een uur of kwart over 6 weer naar binnen voor het diner. Duurt ff voor we wat hebben. Joke is wezen vragen, we zouden de eerstvolgende zijn maar uiteindelijk nog 5 wachtenden voor ons. Wel lekker gegeten: Joke hamburger met patatjes en ik een lekkerbekje met patatjes.
Op tijd naar de kooi, allebei toch wel moe en een goeie lange nacht gemaakt. Wel met onderbrekingen maat dat mocht de pret niet drukken. We zijn onderweg!

Joke en Ellen

Twee zussen met een reisvirus. Voor de eerste keer een autorondreis, in Schotland (dus lekker dicht bij huis). Als het weer mee zit wordt het een toppertje.

Actief sinds 05 Juni 2015