Aanloop naar... - Reisverslag uit Meerestein, Nederland van Joke en Ellen Ende - WaarBenJij.nu Aanloop naar... - Reisverslag uit Meerestein, Nederland van Joke en Ellen Ende - WaarBenJij.nu

Aanloop naar...

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Joke en Ellen

05 Juni 2015 | Nederland, Meerestein

Nog 2 weken en 2 dagen, dan reizen Joke en ik vanuit IJmuiden naar Newcastle-upon-Tyne op de grens van Engeland en Schotland voor een 12-daagse rondreis met eigen vervoer zoals dat zo mooi heet. Onze eerste ervaring met rijden aan de 'verkeerde' kant van de weg.

Vandaag zitten puzzelen met Google Maps om dagetappes te maken aan de hand van de omschrijvingen en gereserveerde hotelovernachtingen van de reisorganisatie en een boekje over Schotland. Veel mogelijkheden: alles is mooi en een bezichtiging waard. Ook natuurlijk tijd inruimen voor natuurschoon, wandelingen e.d. het is per slot van rekening vakantie en we moeten niet vermoeider thuiskomen dan we weggaan.

De eerste 5 dagen al redelijk uitgebreid op papier, daarna werd het allemaal een beetje veel, dus dan maar kijken of we samen voor 21 juni een ruwe versie kunnen maken, dan kan het fijnslijpen altijd nog plaats vinden in de avond voor de volgende dag.

Voor we vertrekken komt er vast nog wel een verslagje. Hoop dat wij en jullie veel plezier mogen beleven aan dit dagelijkse blog.

Joke en Ellen

Twee zussen met een reisvirus. Voor de eerste keer een autorondreis, in Schotland (dus lekker dicht bij huis). Als het weer mee zit wordt het een toppertje.

Actief sinds 05 Juni 2015