Dag 9 - Reisverslag uit Dinnet, Verenigd Koninkrijk van Joke en Ellen Ende - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Dinnet, Verenigd Koninkrijk van Joke en Ellen Ende - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Joke en Ellen

29 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Dinnet

29 juni
Vandaag een dagje relax. Zo veel gezien en gedaan en gereden de afgelopen 8 dagen dat we dat wel verdiend hebben, nou ja relaxen, we gingen voor een wandeling rond het Loch Kinoch.
Dat was 8,5 km (met een extra omweggetje van 0,9 km erbij 9,4) en was over geaccidenteerd terrein met veel keien en boomwortels. Oppassen was het devies.
Joke haar voet lag af en toe een beetje dwars, zodra het gewicht erop kwam deed het au... maar toch de hele tocht gemaakt (kon ook niet anders want je kon niet dwars door het meer terug).
Was een prachtige tocht.
Daarna lekker relaxt bij het hotel (tophotel!) eerst een cappuccinotje en daarna scomes met clotted cream en jam. Jummie!
Beetje lezen, beetje zitten, beetje spelletje op de tablet of telefoon, zo kom je de dag wel door. En we hadden het verdiend en ook erg nodig.

's Avonds weer lekker gegeten, morgen weer verder.

Joke en Ellen

Twee zussen met een reisvirus. Voor de eerste keer een autorondreis, in Schotland (dus lekker dicht bij huis). Als het weer mee zit wordt het een toppertje.

Actief sinds 05 Juni 2015